BELANG VAN HET DELEN VAN GEANIMEERDE VIDEO’S OP SOCIALE MEDIA
Als het gaat om het online consumeren van inhoud, zullen mensen er zeker voor kiezen om een video te bekijken in plaats van een stukje geschreven tekst te lezen. Dit komt tot uiting in het aantal mensen (80%) dat een video in zijn geheel zal bekijken, in vergelijking met het aantal mensen dat een hele blogpost zal lezen.
Je zult zeker iets delen dat je hebt bekeken en leuk vond. Recente rapporten geven aan dat video’s tot 1.200% meer kunnen worden gedeeld dan tekst en afbeeldingen samen. Een solide video biedt een vruchtbare voedingsbodem voor directe mond-tot-mondreclame en moedigt bijna 76% van de gebruikers aan om deze video’s in hun vrienden- en familiekringen te verspreiden.
Geanimeerde video’s zijn een van de krachtigste hulpmiddelen voor uw marketinginspanningen geworden. Hun kracht ligt in het feit dat ze het verhaal van uw product in seconden en op een leuke en boeiende manier kunnen vertellen! Door een geweldige marketingvideo te maken, zullen prospects deze bekijken en ook delen via hun sociale medianetwerken.
Volgens de nieuwe technieken zijn energetische opnames buitengewoon nuttig voor ons bedrijf. Als u van plan bent een animatievideo voor uw bedrijf te maken, is een Nederlandse organisatie met channeloranje de ideale keuze voor u. Ze hebben vanaf nu een ideaal werk voor een van mijn missies volbracht.
U moet dus inhoud gebruiken die u de best mogelijke kans geeft om effectief met uw klant in contact te komen. Geanimeerde video’s zijn de perfecte manier om potentiële klanten te betrekken, omdat ze een manier bieden om essentiële informatie op een opvallende en interessante manier te presenteren.